حنيـــــــــن

Saturday, September 30, 2006

أهرب من قلبى أروح على فيـــــن ...!! ؟
















أهرب من قلبى أروح على فين .. ليالينا الحلوه فى كل مكان .. مليناها حب احنا الاتنين وملينا الدنيا أمل

ذكريات .. وأيام جميلة مرت علينا ... تشاركنا فيها كل الاشياء
... تطاردنى فى غيابك
... كل الاماكن التى ارتدناها سويا

شاطئنا الخاص الذى كان يستمتع دوما بصمتنا .. ويبوح هو بكل ما يحمله لنا
قاربنا الشراعى .. أذكره .. حين أخذتنى لتسمعنى قصديتك الجديده .. أول إهداء لى
... هنا تقابلنا أول مره .. هناك أسمعتنى أول كلمه حملتنى لأبعد سحابه
هنا وهناك وهنا ... تحمل كل الذكريات التى لم نعشها معا .. ولم تأت بعد ... ولكنها تهاجمنى فى غيابك كل الوقت
... فاتذكرك فى كل لحظه وكل مكان

أهرب من قلبى أروح على فين

6 Comments:

  • اهربى من قلبك روحى على قلبك وذكرياتك

    ما أحلى الذكريات
    والأمنيات

    عندما تضيق بى الدنيا أهرب منها إلى قلبى.. إلى ذكرياتى... إلى كل ما أتمنى أن يحدث

    ربنا يسعدك

    By Blogger عمرو إبراهيم, at Saturday, September 30, 2006 6:48:00 PM  

  • الذكرى
    تلك التعويذة السحرية التي تبلل جفاف أوراق ازهار حياتنا
    هي الندى
    ما اجمل ذكريات الحنين اللي تتمايل على أغصان العمر واهرب من قلبي اروح على فين

    By Blogger كراكيب نـهـى مـحمود, at Sunday, October 01, 2006 3:28:00 AM  

  • لولا عطش الحياة
    و حر الظروف
    ما احسسنا بجمال الذكرى
    و لا بحلاوة الحلم

    احلامي و ذكرياتي هي صاروخي المنطلق الى نجوم طالما اردت زيارتها

    By Blogger Abo Amr, at Sunday, October 01, 2006 9:07:00 AM  

  • حنين
    انا حبيت اكلمك هنا علشان يبأى الكلام بعيد عن الناس
    انا نفسي اتعرف عليكي جدا من زمان
    بس امبارح لما عرفت انك قريتي فتحتك
    الفرحة اللي كنت حسة بيها ساعة ما عرفت حسستني ان انتي بالنسبة لي شخصية مميزة
    انتي عارفة؟
    انا حاكية لماما عنك من غير ما اعرفك والله
    ياريت تقبلي صداقتي مع اني حتى ما اعرفش انتي عندك كام سنة
    انا ايميلي dmf114@hotmail.com
    بس يا رب تشوفي كلامي ده

    By Blogger دينا فهمي, at Monday, January 22, 2007 3:18:00 PM  

  • عجز اللسان عن التعبير.

    أحسنتِ.........

    By Anonymous Anonymous, at Wednesday, February 20, 2008 2:17:00 PM  

  • ياسلام علي احلي الكلمات
    وياسلام علي طيف الذكريات
    ياسلام علي اجمل الامنيات
    وياسلام علي حبنا اللي فات

    ayman osama

    By Anonymous Anonymous, at Thursday, March 03, 2011 4:52:00 PM  

Post a Comment

<< Home